14 Aralık 2009 Pazartesi

Ver Leftere Yaz Deftere

forma

Lefter benim için diğer bütün efsane olmuş Fenerli futbolculardan farklı olmuştur.Nedenini bilmiyorum zira futbol oynadığı zamanları bile hayatta değildim.Şimdiki yıldızlar gibi golleri,güzel hareketleri youtube’larda paylaşılmıyor.Oynadığı futbolu izlemedim ama efsaneydi işte.Sonra Fenerbahçe dergisi için Alex’le beraber yapılan röportajda farkettim.İşin sırrı formadaydı.Ne kadar güzelmiş o zamanki formalar.Günümüzün sponsorlu ,parlaklığı sahte,cok satmak için içi geçmiş futbolcu getirten,kimi zaman uğruna ter dökülen renkleri bile değiştirten endüstriyel futbola karşı tek sembol bu formalar.Tamamen duru bir sadelik.Günümüz para için yapmadığını bırakmayan,bir maç oynayıp bir maç yatan (bkn: yukarıda ayaktaki)endüstriyel topçuların ıslatamayacağı türden özel bir forma.

 semsiyeler_inonu_yeniacik

0 yorum: